۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

امیر ملکیان:

توافق ایران و 1+5 نشان دهنده بیهوده بودن بهانه های استکبار جهانی بر علیه ایران است

توافق ایران و 1+5 نشان دهنده بیهوده بودن بهانه های استکبار جهانی بر علیه ایران است

ارومیه- خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توافق ایران و 1+5 نشان داد بهانه استکبار جهانی بر علیه ایران بیهوده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حشمت الله ملکیان صبح یکشنبه در آیین افتتاح سی و سومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود:این توافق هسته ای نشان داد که تمام دشمنی های استکبار جهانی به بهانه هسته ای بودن ایران بیهوده بوده و در این توافق تیم مذاکره کننده هسته ای نیز بخوبی حقانیت نظام اسلامی را در جهان نشان داد. 

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، دنیا قبول کرد که ایران اسلامی حق غنی سازی داشته باشد، ادامه داد: همه این موفقیتها در سایه نور قرآن و تمسک به قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) به دست آمده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش، ایران اسلامی را در برهه کنونی قدرتمند از هر زمان دیگری دانست و اظهار داشت: ما در طول انقلاب اسلامی و به برکت این انقلاب الهی در مقابل دشمنان ایستاده ایم و حرف حق خود را به گوش جهانیان رسانده ایم.

امیر ملکیان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، یادآور شد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از انقلاب امام حسین (ع) که در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و تن به ذلت ندادند و امروز نیز همین امر در عرصه سیاسی صدق می کند.

مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین با اشاره به فعال بودن 950 نخبه قرآنی در این نیرو در بخش های حفظ و قرائت قرآن کریم، گفت: از این تعداد، 250 نفر قاری و 700 نفر حافظ هستند که در مسابقات مختلف افتخار آفرینی می کنند.

سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قرارگاه شمالغرب ارتش با حضور 300 نفر از قاریان برتر از سوم تا پنجم آذر در مسجد امیر المومنین (ع) ارومیه برگزار می شود.

کد خبر 2181472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha